Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Härligt när saker och ting Vänder

Av Katja - 1 februari 2012 21:21

En känsla som känns bra är när saker och ting vänder riktning och man får en BRA magkänsla. Sens jag började på Gymmet så har det varit en bra magkänsla och allting känns betydligt mycket bättre. De dåliga agressionerna springer man av sig och man åker hem med ny energi som är positiv. Fast samtidigt så har jag börjat sköta mitt ätande betydligt mycket bättre och rör på mig på ett helt annat sätt så då kan ju inte magkänslan bli dålig. Allt negativt får man kasta baklänges och fånga nästa dag med positiv energi.

Igår så var det bra träning på gymmet. Varav jag var på löpbandet 20 minuter och varvade med att springa och gå. Började gå men en fart på 4.0 sen öka till 6.5 varav jag sen började springa på 8.5 och sen öka till 11.0 sen ner igen till 6.5 och avsluta med 4.0 varvade med lutningen från 3.5-1.0 sen vart och ro 10 minuter varav det blev 1500m ganska bra takt hade jag. Sen blev det att träna benen och köra 5x10 med vikter först 3 gånger 25 kg sen öka till 35 kg 2 sista gångerna. Avslutade träningspasset med pilatesbollen och lite stretssing. Känns kanon bra. Idag onsdag  har det varit vilodag. Men varit på långpromenad med hundarna.

Haft besök av Frasse idag då markus fått hjälpa han med telefonen. Så det blev att fika lite.. Igår så var jag även med Ida till Malins stall och tog en kvälls ridtur. Jag på Saela och Ida på Coffe och malin på Macke. Trevligt som alltid på den lille islandshästen.

Idag har jag även rensat bland mina foton och försökt få ordning på alla foto mappar. Jisses vad man har bilder. Kul att gå genom och se vilka ändringar som skett och hur kul man har haft när man fotat.

Galna ider och galna foto sessioner men är väldigt glad och stolt för vissa bilder jag lyckats med.

Nä det var väl allt för denna dag och önskar er alla en kanon torsdag och var rädd om er..


 

Simon och jag på en fotosession . Fotot har Henrik Broman Tagit

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min ...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Ovido - Quiz & Flashcards