Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Nytt Blogg på Gång

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min nya blogg som kommer handla mycket om HUndarna,min vikt resa och nog en hel del matlagning. Även Lite foto men det har jag mer lagt åt sidan just nu när jag planerar annat som jag skall avslöja så småningom.

Detta År kommer bli lite spännande med allt som inslag. Lite resor och lite utställningar och Lite Hästar. Och faktist en fantastisk fotografering i tyskland i augusti,september.

Just nu så har jag börjat på mitt nya jobb som jag trivs med så himla bra på alla vis. Kanon trevliga arbetskompisar som gör att man trivs så himla bra. Nära hem och arbetstiderna är så himla bra. Sen så har jag faktist äntligen fått min efterlängtade kaffe maskin TASSIMO wieeeee älskar kaffe Latte. Och kan unna mig en latte per dag. Nåjaaa en aning dyrt men anser att mankan unna sig lite gott om dagarna. Livet är för kort för att kasta bort det goda när man kan ha det om dagarna. Varje helg så har vi börjat unna oss lite gott och trevligt sällskap och att vi kastar bort det negativa som varit kanske under veckan. Ingen ide att älta något som gör att man mår dåligt eller blir arg av. Nope inget sånt här inte.

Gymmet fungerar kanon bra och har börjat ta igen det jag missat under mode veckan och när jag var sjuk. Så idag sitter jag med en aning träningsvärk i rööva ha ha.. Man kan ju undra hur jag har tränat men aaa.. Cross trainern gjorde väl sitt och ben övningarna. Men duktiga jag som går på gymmet utan att klaga.

Imorgon Onsdag skall jag ringa ett samtal som skall bli så roligt att få göra och hoppas på det bästa med allt. Sen skall jag åka med Finaste Malin och shoppa Lite på IKEA och lite andra affärer. Wihoo för det. Blir nog en fika för oss på Waynes tror jag.

Lite galen heter måste man ju ha. Vem vet vi kanske hinner med en ridtur med imorgon.

Men hatar faktist FK som inte fungerar som det skall. Har väntat på min sjukpenning nu länge de bara lovar och lovar men va fan betala ut dem istället.

Simon har åkt till sin pappa Idag och skall vara där tills söndag. Matilda åker till sin pappa på fredag. Mys med pappa lite under sport lovet. Johanna har varit här och haft kvalitets tid med sin pappa. Jisses va vi har skrattat och haft det bra.. Ha ha lekte/spelade sanning och konka med barnen och vilka frågor det blev ha ha.. Men ibland så är det bara för roligt med olika frågor och spel.

Idag så pratade Matilda och jag om Facebook och hur gammal man skall vara för att ha Facebook och då säger Matilda att man kan ha förhållande i Facebook och jag svarar henne att det kan man ha utanför Fb och så. Då svarar Matilda till mig :Kan man?? Ha ha ha vad ska man säga än att bara skratta. Och Simon undrade tidigare om Tänder hade magneter?? Jaa vad ska man säga.. Ha ha ha barnen bara för underbara. Söta lilla Simon har lämnat små lappar hemma att han älskar mamma och att han tagit disken osv. Vilken klippa han är och så hjälpsam liten kille. Bara Älskar mina Barn så himla mycket och är Glad att ha dem i mitt Liv. Bortskämda eller inte spelar ingen roll. Vuxna eller små spelar ingen roll. De är mitt allt och vill finnas för dem när alla andra sviker och inte finns fast de lovar.

Barn är det finaste man kan ha och kunna ge dem trygghet och kärlek och bara kunna säga DET ORDNAR SIG !

Men nu skall jag nog sova då jag skall upp tidigt och iväg till jobbet en sväng..

Ha det bra alla och va rädda om er och varandra. Kasta det NEGATIVA och fram med det POSITIVA!!


Kram


Katja


 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Av Katja - 5 februari 2012 22:24


Vinterbus har det varit en hel del. Stallet med hundarna i pulka backen. Och även tempmätarna visar verkligen vilka minus grader vi har haft det denna vinter. Vad säger man Underbart när det knastrar under skorna men inte skönt när det blir för kallt...

Ovido - Quiz & Flashcards