Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Ont I huvudet

Av Katja - 17 januari 2012 22:35

Idag har detvarit en knas dag med Huvudvärk, näst intill Migrän..Hmm nåjaa sånt som kommer och går..Men fortsätter med det positiva allafall.

Idag så har jag gjort alla nödiga samtal som behövdes för att kunna göra planeringarna och imorgon skall det fyllas på papper och skickas iväg sen så borde allt vara på sin plats.

Nu blir det nyfiket åt alla håll och kanter det vet jag men håller alla på halster ett tag till..Japp dumma Katja som alltid. Är nog ganska van att få höra det. Men nån måste vara det ochså.

Idag så har jag bokat tid Till Ersta ochså för lite kontroller då vissa saker är inte som det skall men får även fixa så att även där blir allt bra som allt annat .

Har ju bestämt mig att det skall vara bra. Och detär det ju ochså kan inte påstå något annat.

Idag så har vilja fått göra en del övningar och vi har filmat det för skojs skull. Jisses vad duktig hon är och lyssna på olika komandon och snabb är hon ochså.Så man kan ju undra om man skall kanske börja med freestyle dancing med henne.. Nejdå inte sånt inte jag allafall..Men lägger ut filmen en annan dag.

Hade hoppats på lite mer snö och sådant så hade man kunnat ha lite kul med hundarna borta vid grustaget. Vilja som älskar snö och att få åka med i pulkan.

Nu skall jag kanske försöka lägga mig tidigt och försöka sova. Har ju varit dåligt med sömn. Hmm men har ökat med sömnen nog lite mer än vanligt. Går framåt.

Idag så glömdes det att ta promenaden men man kanske inte behöver vara hurtig varje dag.

Men jag önskar er alla Godnatt och hoppas ni får en trevlig Onsdag imorgon!!


Dagens undran är:  Hur många vänner får jag om jag säger att jag vunnit på Lotto!!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min ...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Ovido - Quiz & Flashcards