Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Katja - 4 oktober 2010 21:37

Så nu har det gått en vecka igen och jag har inte uppdaterat min blogg..Fy mig..

Denna vecka har fått i matens tecken för Kitty att få upp henne i vikt. Men det börjar arta sig. Lite valpfoder/Junior foder med mycket fett så fungerar det väldigt bra..Är glad för det..

Men pälsen börjar komma tillbaka lite. Men som sagt sakta men säkert. Vi har haft ganska givande vecka Kitty ch jag.. Vi har tränat en del under dagarna och sen har Matte varit på en massa möten på Ersta ang vikten.

Det har varit sjuksköterska grupp info och det har varit dietist grupp Info. Och den 15 oktober är det läkare som gäller. sen får man se hur det går med allting men som sagt min mage mår inte så himla bra av tanken.

  Som sagt man tävlar nog mot vågen.. Jag vill ner och Kitty skall uppåt. Hur löser vi detta på bästa sätt.. Nåjaaa.. En dag i taget och alltid ett steg framåt.


Nu i helgen så har Lili varit hos oss. Min fasters hund en liten Dvärgpincher tös. Sådan raring det är..

Det har varit kul och träna henne och bara vara och busa med henne.  

Idag så åkte hon hem med sin matte. Idag var mamma här med Keke och Gustav och alla hundarna fick spela. Ganska så snabbt kom de underfund med brädspelet vad som gällde. Men attans så nyttigt detvar för dem.

 


Så denna vecka skall Kitty och jag cykla en del och sen skall vi träna på lite sök och göra spår. Se om det finns intresse för Kitty till det..

Nu önskar jag er alla en trevlig vecka!!


Puss och Kram


Katja

Ovido - Quiz & Flashcards