Alla inlägg den 1 september 2010

Av Katja - 1 september 2010 09:20

Lite Bilder och kittys föräldrar!

  Kitty trivs med hästarna   Älskar att vara i skogen   Kittys Mamma   Kittys pappa  Kitty poserar   Underbara vännen   Mattes vackraste   Kitty 5 månader ca


Det var kul att hitta lite gamla bilder och så..Men jag har världens bästa hund..Men det är klart att alla tycker det om sin hund..


Men som sagt stolt ägare till Kitty!  

Av Katja - 1 september 2010 08:52

Ja nu har det gått ett tag sens valparna flyttade och man har börjat komma i normala dagar igen.

Det har varit en tuff sommar med valparna,värme,bajsplockande och omvårdnad för valparna. Men det har även varit så himla rolig tid.

Jag har nog lagt ner väldigt mycket tid på valparna och varit med dem så nu saknar man dem små liven.

Jag har möjligheten att träffa Kokos men väljer att inte göra det just nu allafall. Men jag vet oxå att alla valparna har det kanon bra.

Ja vad händer med Kitty då.

Jo den tjejen har ju fått nåt konstigt beteende. Hon tror att hon är valp igen och flamsar runt som en galning. Hon har börjat prata som attan och skäller på mig om jag inte ger henne uppmärksamheten på engång.

Hon har börjat få tillbaka sin fina päls och har gått upp i vikt men vi har en lång väg kvar att gå..

Men det känns så himla skönt att bara kunna ge henne tiden nu.

Lilla Ragge har vi fått lämna till Markus kusins föräldar och lille bror då han tyckte att Kitty inte skall ha nån päls kvar och började slita henne på pälsen. Så Kitty hade nästan ingen päls kvar och började må jätte dåligt av det. Men lill Killen mår kanon bra hos Janne..

Och Kitty mår jätte bra nu när hon får 200% uppmärksamhet av alla.

Man skall inte TA vatten överhuvudet och tro att allting fungerar som det skall när det gäller hundar.

Men några fler hundvalpar hos oss blir det inte nog.  

Det var kul men som sagt man skall nog bo annorlunda för att ha denna stora ras valpar hemma.

Tur att det vart bara några stycken så att det inte var 13 valpar eller så.

Idag skall jag och Kitty försöka ge oss ut till svamp skogen och titta om vi hittar nån svamp.

Tror att vi behöver båda att få komma ut och gå lite..Börja förbreda sig inför hösten och cykla och promenera så vi kommer i form hehe.. Kitty då kanske för mig är hoppet ute..


Önskar er alla en kanon Onsdag!


Puss och Kram


Katja


 



Ovido - Quiz & Flashcards