Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

En trevlig dag

Av Katja - 25 januari 2011 23:49

Idag så har det varit en väldigt trevlig dag. Försökte fixa en del hemma som behövdes på förmiddagen och pratade med en godvän. Sen var det dags att börja göra ordning sig för att åka klippa sig med min vän Nettan. Och det vart ju jätte lyckat. Vi hade en jätte trevlig stund hos frisören och vart jätte nöjda med klippningarna. Sen vart det och shoppa Lite sådant som behövdes. Så Hallunda resan vart jätte bra..

Sen var det bara åka hem och så. Väl hemma så fick Nettan en make over och det vart så Himla bra.. Bilder kommer ..

Väl hemma så ringde jag och pratade med Aki och så var det dags för Jetro att komma till oss och vara några dagar för att Jenny och Akis tik löper. Så det var en hund träff av dess like hemma hos mig idag. Och det gick så Himla bra med alla hundarna. Vilja tyckte att det var jätte roligt med Jetro och tog för sig att hälsa på en gång. Duktiga tjejen. Kitty tyckte att hon skulle sätta Jetro på plats men som sagt Kitty är Kitty och för snäll men visst fanns det lite morr i henne.

Nala däremot sa ifrån ordentligt samtidigt som hon tyckte att hon skulle reta honom och få han att vandra runt en hel del men som sagt detvar kul att se Nala träffa sin pappa Jetro.

Idag fick jag även Träffa Ragge. Killen har blivit jätte fin och stor. Men lika Goofy fortfarande och riktigt skönt att se hur han har blivit. Och att Janne trivs med han. Mys pojken Ragge..

Det har varit ganska så turbulent på kvällen men nu ligger alla och sover bara jag som är upp men det är nog dags för mig att inte kudden ochså för imorgon är det viktig dag med möten.

Och träna en del med Kitty och sen även Vilja..

Så nu mitt folk ha det bra och va rädda om varandra..


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min ...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Ovido - Quiz & Flashcards