Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Ljusparty

Av Katja - 27 januari 2011 15:46

Idag så är det dags för Ljusparty Klockan sex. Blir och se hur många som kommer till den denna gång.

Alltid lika trevligt med Ljusparty.  

Nu i 2 dagar har jag haft Jetro här och vilken kille det är då. Hmm ska sätta på allt och allting denna hund. Täcken är hans favorit fruntimmer. Så alla fleece täcken får man gömma för han. Jisses amalia.. Men men

Jetros husse och matte behövde lite semester då deras tik löper ch Jetro blir helt knäpp och bara gnäller och sjunger.

Men det är bara det att denna hund vill sätta sig på ungarna och det får man inte så frågan är om vi skal ringa husse och komma hämta han. Ingen kul för barnen när han helt plötsligt får för sig att hoppa på dem även om han e snäll kille =)


Ja hur går det med vikten och allt då.. Jo jag mår illa varje dag efter jag ätit något och det känns jätte tungt. Men vikten går neråt och nu har inte jag vägt mig på några dagar eller mätt mig så vet ej hur mycket det har hän saker men en del har det.. Det känner jag själv. Man äter för att man måste för annars skulle jag kunna lika gärna sluta äta men då blir det sjukhuset också och det vill jag inte. Jag har lågt blodtryck och fryser som en liten gris om dagarna och konstant trött. Men bara hålla igång.

Just nu så händer det inte så mycket roligt utan dagarna är som de är.

Men en dag i taget Just nu. Inga större planeringar ens.

Jooo en sak skall bli kul som jag ser fram emot just nu.. Det är att min vän Linda skall komma till stockholm den 4 februari..Yeiii äntligen..Huga vad det kommer bubblas en hel del här hehe.. Men kaffe kokerskan kommer som sagt..


Nu skall jag förbreda lite fika och sådant inför kvällen och Ljuspartyt..


Ha en bra kväll!!!

                                                  
               


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min ...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Ovido - Quiz & Flashcards