Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Ändringar

Av Katja - 2 april 2011 18:52

Tur att man kan göra ändringar i sitt liv. Ändringar när det gäller fotografering.. Och ändringar ja inom det mesta..

Den senaste tiden har detvarit mycket ändringar som har blivit gjorda och det känns så himla bra. Synd bara att det finns de som misstolkar saker och ting och de behöver en förklaring till allt eller måste man förklara?? Neee tror nog inte det va.

Denna helg så är det arbets helg och även lite fotografering men vädret tillåter inte riktigt det. Suck..

Men imorgon har jag gett mig inpå det att skall ta bilder. Sen har jag fått en fotobeställning tills på måndag..Kanon roligt att det börjar gå framåt med att ta bilder nu behöver jag bara rusta upp min kamera väska. Men snart så..

Tur att det finns saker och ting som kan ändra på den fronten ochså. Och är så glad för de framtida aspekterna jag har för att satsa på. Och att ,man har de som stöttar mig och vill vara med om detta med mig.

Snart är det dags för Fotokväll eller dagen för alla hundägare. Skall bara få ihop konseptet för det.. Och datum och hur det skall se ut.

Sen kommer det även komma en dag där vi fotograferar olika klänningar och modeller ur olika synvinkel. Med Roffes hjälp..Hur kul är inte detta att få hålla på med det som man brinner för. HUndar, foto, vänner, familjen..Kan en flicka bli gladare än så..


Nu skall jag och min älskling ut och äta.. Och ha en underbar kväll!!!


 

Underbart att ha vänner som betyder!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min ...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Ovido - Quiz & Flashcards