Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Lördags tripp

Av Katja - 15 oktober 2011 00:00

Just nu borde jag vara i djup sömn och sova då jag har en härlig tripp framför mig med några vänner på Lördagen..Kan bara tala om att är så himla förväntansfull just nu och längtar att dessa timmar skall gå fortare än vad de gör..

Veckan har gått ganska sakta tycker jag men det har hänt en del ochså. Som att jag har stickat en hel del tröjor till hundarna och även gjort några beställningströjor.. Gör typ en tröja per dag.. Ganska bra.. Nu vill jag bara ha mer garn och olika färger så har man nåt att göra hela hösten och vintern. Just nu skulle jag vilja även lära mig raggsockor då jag älskar att ha raggsockor på mig själv och hellst i många olika färger ochså.. Så får nog passa på att fråga mamma eller kolla en enkel beskrivning till ett par raggisar..Det är hälen som jag har problem med. Resten kan jag..

Vilja och Tindra älskar sina ylle tröjor de dagarna det är rått yte..

Själv måste jag ochså hitta en vinter jacka. Men har ingen lust att kasta ut tusen lappar på en jacka till vintern som jag inte kan ha nästa vinter..Usch för detta med kläder.. Svårt i alla lägen även som kraftig eller smal..

Jahaja Lite träning då med Hundarna har det varit igår och både vilja och Tindra tyckte att det var kul att få komma upp på trimbordet..  

Vilja som har tyckt att det varit en aning läskigt ett tag tycker att det är kul då hon vet att det ligger en belöning på bordet när hon väl kommer upp på den samma sak gäller Tindra. Men Tindra gillar mer föremål att stå få titta på och få den efter är roligare enligt Tindra men hon gillar även belöningen godis..


 

Inför Nästa år så blir en del träning för Tindra och Vilja inför utställningarna. Då Sofie Kommer att satsa på en egen Hund och att Ida skall satsa på handling. Så det blir att byta medborgar skap för Idas skull. Så efter nyår KOmmer man vara svensk medborgare.. He he det trodde jag aldrig om mig själv.. Men vad gör man inte för sina barn och deras intressen =)


Sen har ju fotocirkeln satt igång igen och denna gång har även Ida gått med i den och lära sig att Fota en del. Kul tycker jag.. Så Ida och jag var ute och tränade lite på inställningar och så. Jag fastnade för höstens alla vackra färger..


 


Så snart är det dags för olika foto sessioner med höstens färger och fina modeller..

Men först startar vi ett litet äventyr imorgon med roligt inslag och så väntat.. Sen till senare på eftermiddagen kommer några trevliga vänner på Middag till oss.. Såå Roligt..


Berättar vid mitt  nästa blogg om trippen och lördags äventyret och middagen..

Nästa vecka på Torsdag Hoppas jag på att många tjejer vill komma på klädparty hemma hos mig och köpa kläder..


Nu är det dejt med kudden som gäller för mig skall ju upp klockan sju..


Puss och kram alla!!!


Carpe Diem!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min ...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Ovido - Quiz & Flashcards