Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

Bus Med Angel

Av Katja - 25 oktober 2011 21:18

Bus med Angel!


Idag har det varit en ganska Seg dag för mig. Det började med Klockan 5 på morgonen att Vilja ville inte sova  i sin Bur. Med andra ord Dp:na var ganska så billiga på morgonen. Så det var bara kliva upp och ta ut hundarna. Så var det bra med det. Vad gör matte jo hon sätter på kaffe och tar sig en kopp och kommer inte ihåg att kanske borde vara på fastande mage för skulle ta prover så igen blir detta påskjutet en dag igen. Fy matte..

Men sen börjar tröttheten krypa hos matte vid åtta så lägger sig på soffan med Pinchrarna vid sig och slocknar en stund och efter man vaknar så känns det som jag druckit en 75..

Vid 10 tiden så kommer Karro på besök med Angel och Tyra får träffa en Pomme flicka och Busa med. Underbart då de jagar varandra en hel del och busar. Så himla bra för Tyra att få träffa andra och busa med än bara Tindra och vilja.

               

Idag så var matte i Grizzly och handlade igen och kom hem med Lite tuggisar som tjejerna fick. Det var uppskattat av alla. Lilla Tyra tyckte det var mumsigt. Och Vilja bara älskar dessa.. Tindra är mer den som vill gömma dem efter ett tag.

I Grizly så köpte jag en glups skål till Viljas mamma Astrid och en till Jaanas nykomling Milla köpte jag en till ochså.

Imorgon så är det nya äventyr och det är att Åka med Matte till Jobbet.

På eftermiddagen vid hemgång så blir det att åka träna vid grustaget lite och sen även träna lite att stå på Trimbordet Igen för tjejerna.

Måste även se över kostymen jag köpt inför Stora stockholm så mamma får korta mina fin byxor. Måste bara bestämma mig vilka skor jag skall använda till denna byxa så det inte blir fel längd. Skall fota Lite olika outfit som jag kommer använda mig av nästa år.

Även till Ida måste vi se över kostym dress. Då det skall bli en del Junior handlings tävlingar med Tindra.

Något som Kommer bli jätte roligt att Följa då Tindras uppfödare Annika skall trimma till Ida och Hjälpa henne och att hon skall få testa olika hundar och så.

Härligt med Att få denna hjälp av Annika då jag tror att Mor och dotter träning kan bli en aning galet =)

Vill inget annat än att Ida skall lyckas inom hundsporten och de intressen hon har.


Nu skall jag titta lite Tv och ta ut hundarna på sista kiss rundan. Sen är det kudden för alla Här hemma!


Puss och kram till er alla!!


 

Nya raggisar inför skaffade för hundpromenader och kalla vinter kvällar!

Jag bara älskar raggisar!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min ...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Ovido - Quiz & Flashcards