Alla inlägg den 14 november 2012

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som människa att det är mina tankar och det som JAG upplever i mitt liv.

Någon sa för länges sen till mig att börja skriva om det som tynger mig och det som jag varit med om kanske hjälper andra som är i ¨likadan situation . Men vill jag blotta allt i mitt liv. Nej det vill jag inte utan det får kanske bli i ett annat Liv ..

Jag har nog en tung ryggsäck precis som andra människor men jag är även Lyckllig i dag med det livet jag har.

 Får se om denna blogg får fart eller inte ..


Ha det bra 


Natti natt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards