Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Vilket åskväder

Av Katja - 22 juli 2011 19:23

Har nog aldrig varit med om maken till oväder. Jösses vad det har blixtrat på denna ö igår kväll. Det vart helt strömlöst på hela Gotland och denna blinkande det var på himlen Jisses.. 12000 blixt slag enligt tidningen aftonbladet. Filmade en del v den men tyvärr så är ju inte jag den bästa kompisen med åskvädret utan vart nog ganska så nödig..

Veckan här På Gotland har ju gått ganska fort då det har varit mycket att göra och se varje dag här. Det har varit allt från Rauker till olika höjder och utsikter besök i staden Visby en hel del bad. För killarna lasergame,bowling, minigolf,Gokart,Biljard, Pilkastning och mm.

Så de borde vara nöjda med sin tillvaro.

Det har varit olika resturanger med mycket godmat varje dag. Det har varit en del shopping och det har varit glass nere vid hamnen varje kväll. Ikväll blir det nog ingen då det regnar och så..

Och det bästa som varit för mig har varit att jag har fått Tatuera mig vid vristen..Och det står CARPE DIEM så klart ÄNTLIGEN har jag den och fick den av Mitt Hjärta Markus..

Vistelsen här på ön har varit jätte bra med olika inslag av olika diskutioner och vem som vill vad och vem som inte vill vad. Ganska intressant men det har löst sig alltid till det bästa hela tiden. Ärlighet , respekt och tillit och det bästa av allt KÄRLEK.

Har faktist haft en myskompis som hälsat på varje dag det har varit katten akilles. Så man har fått lite kärlek av ett fyrbent vän. Saknar Vilja och Kitty så in i norden. Och mina BARN huganes. Vill bara krama om dem och bara få vara med dem. Inte länge kvar så har jag dem hemma.

Det har blivit en del bilder under denna tid men har inte lagt ut så mycket.. Men måste ta itu lite mer med hemsidan..

 Tråkigaste har varit att min vän Linda fått lida en del på Ön pga en annan kompis till henne har strulat en hel del och hennes boende lev lidandes så nu får hon åka hem med mig till stockholm.


Idag fyller min son år..21 år jisses vad tiden går undan..Tyckte inte det var länge sen hans fötter var små och lena och nu stora och stadiga för att stå på egna fötter..


Tack Till Henke för denna vecka på Gotland varit roligt som alltid..

Tack till min sambo Älskar dig!

Tack till Kimmo och Sofie för sällskapet!

Tack till Malin och Matte för sällskapet!

Tack till Linda min vän som gjorde de sista dagarna lite lättsammare med kvinnligt sällskap!


Carpe Diem mina vänner!!!!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min ...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Ovido - Quiz & Flashcards