Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

I mitt eget Vrå

Av Katja - 28 juli 2011 17:31

Så där ja!!

Nu har man varit på semester och kommit hem från Gotland och det har varit en fantastisk vecka attvara där. Det blev mycket åkande och tittande och även handla saker på Ön..Vädret var toppen om dagarna och på kvällarna kunde det vara lite sämre.

Något som jag fick erfara som var helt fantastisk var åsk vädret som var. Åskan slog ca 13000 gånger under fyra timmars tid. Det var som ett fyrverkeri och jag har aldrig fått uppleva något likvärdigt. Det skrämmande samtidigt som det var helt fantastiskt.

Filmade en del av den men var en aning skrämmande att hålla mobilen och Filma.

Hade allafall Linda som sällskap några av dagarna så det var inte bara killarna som var som sällskap.

Väl hemma så möttes man av Kitty som kändes helt underbart att få krama och rå om som jag saknat henne. Men nu har hon flyttat upp till Sofie och kimmo då Sofie skall gå vårdskolan med henne och utbilda henne till terapi hund.

Helt fantastisk engagemang av henne.

På söndagen så var det viljas tur att få komma hem. Henne hämtade jag från  mamma och det var ett kärt återseende. Så som jag saknat denna lilla yrväder. Nu när inte kitty inte hemma så är vilja ganska rastlös och man märker att hon saknar sällskap. Hon har ju fått vara med 3 andra DP :n i fyra veckor.

Det har varit livat i luckan men så himla roligt samtidigt..Man har bara älskat att ha dessa små liven hemma..

Sen känns det väl jätte kul att Linda är hos mig men tycker att det känns tråkigt att hon inte fick rå om sin son de dagarna som hon skulle ha haft kvar.

Sen så har hjärtat jag och Henke varit på en kryssning och hämtat Ida från Finland..Gissa om jag saknat henne men nu vill jag ha hem mina andra barn ochså..

Snart är det dags för alla utställningar igen.. Yeiii så himla roligt men har ju en annan utmaning framför mig som jag kommer att berätta om senare tillfälle =)


Nu är det dags för Lite matlagning kanske och lite annat mys för kvällen..


Ha det bra alla!


Carpe Diem!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min ...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Ovido - Quiz & Flashcards