Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Katja - 2 februari 2011 23:23

Så där ja..Nu har jag börjat min foto kurs som skall på gå hela våren. Skall bli så himla roligt med denna kurs.

Och nu börjar även snön smälta bort.. wiii Välkomnar våren..

Och snart kan jag börja rida igen. Sakanr ju allt som har med våren att göra.

På fredag kommer min vän Linda..Skall bli kul och ha henne här ett tag och prata och prata och prata..

Tänker inte skriva så himla mycket nu men återkommer en annan dag igen.

Ja just ja..Det går kanon bra för Simon i skolan och på söndag skall han få test spela fotboll om det kan vara nåt för han.

Och jag har fått låna ett objektiv av min foto kurs lärare..Skall  li kul och ta bilder med den..


Nu blir det sängen och kramas med täcket och kudden..Sambon snarkar ju redan sens några timmar tillbaka!

 


Carpe Diem!

Ovido - Quiz & Flashcards