Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Katja - 19 februari 2011 23:05

Idag har det varit en bra arbetsdag med mycket i schemat. Hann en hel del med jobbet men skulle behövt några fler timmar till för att göra lite fler sysslor som behövdes..

Men imorgon bara fortsätta att göra resten. Men det var synd om min brukare att hon mådde illa pga folk låter inte henne vara.

Idag så har jag fått mina naglar gjorda. De blev så himla fina. Och känns jätte bra att  ha dem gjorda.

Lite skall man gynna sig själv..

Såg även i skärholmen glashuset där fyra stycken deltagare finns just nu. Jisses skulle aldrig ställa upp på sånt. Antingen så måste man vara väldigt klok med bra taktik eller så är man dum och har inget liv eller kanske helt enkelt man vill bara bli känd..Men ändå bortglömd ganska fort..

Men usch nää skulle aldrig ställa upp. Men skall bli kul och se vilka som skall vara med och vad de hittar på denna gång..

Usch nu kom hungern då jag äter så himla dåligt. Men det är bara bita ihop och gå lägga sig. Imorgon är det en ny dag..


Önskar alla en trevlig Söndag!


 

Av Katja - 19 februari 2011 00:25

Så där ja.. Nu har min vän Linda varit här i några veckor. Usch saknar henne redan.. Igår körde jag henne till tåget. Hoppas verkligen att hon är tillbaka snart igen och hoppas att hon trivdes här.

Sen så har jag börjat nytt jobb denna vecka som personlig assistent till en tjej på 21 år. Och det fungerar jätte bra..

Nu till helgen blir det att jobba.. Och sen fixa en rolig sak imorgon   

zUMBA FITNESSEN HAR KOMMIT IGÅNG OCH DET TAR EN HEL DEL NÄR MAN ÖVAR DENMED ANDRA TJEJERNA I GRUPPEN..

Men snart blir det nog att skaffa ett gym kort..


Men fortfarande så kan jag inte äta sju gånger om dagarna utan det blir mycket mindre att äta. För mår illa och att jag är inte hungrig alls.

Chocklad kan jag inte ens äta för det mår jag sååååå illa av. Har försökt att göra som dietisten sa. Men nope det fungerar inte..

Har fått ta blodsocker prover och blodtrycket och det var inte bra så sköterska höjde sin ögonbryn lite och var orolig ang mitt svimmande.. Men det tillhör då jag int eäter ordentligt. Kroppsvärmen är lika med Noll just nu.

Nu svamlar jag en hel del och klockan är mycet och jag skall upp och jobba imorgon bitti..


Så Carpe Diem vänner!!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards