Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Katja - 23 mars 2011 23:16

Hoppsan!!!

Glömmer visst bort min blogg och att skriva i den. Men varför?? Joo har som sagt jobbat en hel del och fått ett öga för att ta så mycket bilder nu när man går fotokursen som är såå jäkla rolig och vilka ider man får att fotografera. Jisses..Men det kommer komma massor av bilder på min hemsida och så.

Hru är det annars då med allting. Jo det är kanoners och man har fått en hel del perspektiv på saker och ting hur de skall vara i livet. Att kunna säga vad man tycker och våga prata om saker som varit tuffa att hålla sig för. Berättar man dem så är det som att lyfta sten från hjärtat.

I helgen skall man på utställning med Vilja och Benson. För första gången så skall min son Kimmo ställa Benson. Det skall bli så roligt..

Nu orkar jag inte skriva mer..

Ska gå kramas med min Kudde..Imorgon är det arbetsdag!!


Puss och Kram alla!!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards