Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Katja - 15 maj 2011 13:06

Det var ett tag sen jag har varit här inne och skrivit men har haft en hel del att göra. Det har varit jobb, fotograferingar, tävlingar och mycket mer att göra sista tiden så nog har man känt att man lever i högsta grad.

Det har varit några hundutställningar och Vilja kammat hem jätte fina bedömningar och blivit BIR valp och fått Hp . Stolt matte.

Sen har Ida fått st'älla och träna henne då hon skall satsa på Junior handling i år. Ida skall även åka till finland igen och få vara med uppfödaren till Vilja och deras hundar och få en rolig sommarlov igen med dem. Känns så himla bra att hon har dem att åka till och att hon trivs hos dem så himla bra =)


Min vikt ja den ja: Hur är det med den.. Jo det är bra.. Har nåt 80 kg målet och dietistenrna är nöjda med min kurva och läkarna då jag har följt den ganska bra fast jag har haft problem med blodtrycket och sockret som spökar jätte mycket. Men jag har blivit en mycket gladare människa och orkar mycket mer med allting.

Alla problemen kan jag skaka av mig så mycket bättre idag. Tar inte ens åt mig av dem längre som förrut för tycker att jag har en helt annan syn på saker och har byggt min egen mur.


Sen har ju jag fått mitt foto intresse till en helt annan nivå, haft så himla tur som fått stödet och elogen av Rolf och att jag har en foto kompis som Henke. Sen har jag en svärdotter som ställer upp som modell i de flesta sammanhangen som när jag fotar. Nu har jag börjat planera för mycket mer när det gäller detta så snart kan jag kanske sätta upp priserna som jag pratat om. Och att jag håller på och sätter ihop en utsrustning som fungerar som ett mobilt studio ochså som man kan ta med sig till olika evangemang och så.

Beställningarna rullar in och det känns så himla roligt..

Nu vill jag bara ha min blixt och så. Men den är på G.

Softboxarna är på G ochså. Som allt annat..


Sen vill jag tacka er mina vänner för att ni finns..Min familj och mina barn <3 Ni betyder massor för mig. Skriver inga namn så ingen är glömd!!


Carpe Diem!!!

   

Ovido - Quiz & Flashcards