Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Katja - 25 maj 2011 00:22

Så där ja.. Glömmer min blogg mellan alla höga varven som jag tågar framåt. Men det är bra varv framåt varje dag och det blir bara bättre och bättre..

Min fotografering har gett sådan bra resutat att det känns så himla bra för mig..

Men har mycket att tacka rolf för. Idag var det avslutning på foto cirkeln och jag fick Diplom och första pris på kategierna Djur- människo-porträtt.. Så himla underbart..

Det har blivit en del foton för mig och även att folk vill beställa fotograferingar.. Igår var jag på Barock tidens fotografering.. Helt underbart och ett glatt gäng som åkte.

Men som sagt fler tillfällen kommer igen .


Sen så har jag börjat intala mig själv att ta zon terapi men vågar jag då det har med fötter att göra huganes men men ska fan fixa det..


Vikten den går stadigt ner och tagit lite bilder under viktens nergång så återkommer med ett kolage om det.

Men som sagt det känns bra med det.


Viljas utställningar framåt skrider och snart får man ställa henne på Nationella.. yeii snart nio månader är hon. Nu till helgen är det både lördag och söndag..


Sen så har jag en del andra planer ochså som är på Gång och det skall jag lyckas med.

Har varit även på Folkrace och fotade men det var inte alls samma sak längre att fora där. Så det kommer bli mer eller mindre passe för mig med den =)

Matildas kalas har vi ochså haft och den blev jätte lyckad var så himla kul att matildas gudföräldrar kom till kalaset och matilda vart så himla glad för det. Lägger lite bilder om det =)

           

Kitty har fått gått klart Rally lydnads kursen med sofie och de har tyckt att det är jätte roligt.. Kul kul =)

Nu tror jag att jag skall inta en sov position klockan är halv ett på natten.. Försöka kolla om john Blund kommer till mig =)


Ha det bra alla underbara människor och vänner.


Till min sambo Markus: Jag älskar dig och vill tacka dig för den svåra tiden som varit..och ser fram emot nya tider som känns så himla bra. Med dig vid min sida så kan allt bestridas..




Ovido - Quiz & Flashcards