Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Katja - 21 juli 2010 19:28

Tyvärr så har jag inte hunnit uppdatera bloggen men det kommer..

Just nu så är vi på Gotland och jag hann inte uppdatera bloggen innan vi åkte till gotland.


Alla vaöpar väger över 4 kg och det är kanon bra.De äter och har börjat stoja jätte mycket. Det är nästan så att de tar över sig lådkanten..Det är Tomi och Mia som har tagit hand om hundarna och lyfter hatten för dem att de ville göra det..


Just nu så är killarna och badar och jag sitter i lyan och lägger upp bilder som jag tagit i Gotland.Saknar min Kitty och Ragge en hel del och även valparna..

Idag har vi varit in till Visby hela dagen. Min vän Linda var med då jag tyckte att hon behövde att få komma ifårn allt.

Lindas mamma somnade in igår stillsamt. Beklagar sorgen vännen min.

Imorgon skall vi på Folkrace igen och ta enmassa bilder och antagligen bli brända i solen hehe..

Ha en bra vecka alla mina vänner så kommer det mer info om valparna..Ni som vill komma titta kan göra det nästa vecka ..v 30..

Puss och Kram

Katja  

Ovido - Quiz & Flashcards