Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Katja - 28 juli 2010 21:12

Sådär!!!

Nu har jag satt in annonsen på Valparna på Blocket och På vovve.net.

Jag hoppas vrkligen att vi kommer få bra hem till valparna oc att de blir sålda..Tyvär så var det några så absolut ville köpa valp men när det väl var dags att tinga valpen så hördes det inte mer av dem.. Tyvär så är det så att man skall alltid tänka efter innan man köper en hund.. Man kan ta vatten över huvudet och skaffa sig en hund och så märker man att det går inte att ha en hund i familjen.

Tyvär så har jag även gjort själv denna misstag men nu har jag världens underbaraste hund Kitty.. Som är mamma till dessa valpar.   

Om du är intresserad av att skaffa dig en leonberger och vill ha en härligt underbar livskamrat somär snäll i alla lägen och alldeles egen Nalle att kramas med.. Ring mig gärna eller maila och kom gärna och titta på dem..

Din vovve kanske finns här..


Puss och Kram

Katja   

Ovido - Quiz & Flashcards