Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Illamående

Av Katja - 2 mars 2011 21:59

Illamående var dagens ord idag för mig. Idag har jag verkligen försökt att äta allt möjligt men det gör att jag mår illa och får dumpningar. Hur i helvete ska man göra. Så nu blir det at testa att äta så sakta som möjligt men tror inte att det är problemet. Utan det är nog som farbror ersta säger att det kan vara min magmun som inte vill spela med.

Men just nu känns det som att det var inte värt operationen. Men hoppas på att det skall bli bättre.

Många av dessa dagar har varit svarta men jag har tur som har en sambo som har stöttat mig i dessa dagar. Hur svart det än har varit.   På jobbet så går det jätte bra och jag trivs jätte bra. Tyvärr så har detvarit skottlossning där jag jobbar så min brukare och jag får vara lite på andra ställen just nu än hemma hos henne. Usch ingen roligt med allt som händer i världen.

Har varit på fotokurs igen i måndags och det var så roligt. Jisses vad jag gillar denna fotocirkel. Har fått lära så mycket nytt om min kamera och ett annat öga för bilder att ta. Tack Roffe till dig! 

Imorgon blir det en lång dag med allting men gillar när det händer saker. Ryggen är lite kass just nu då musklerna håller på och sträcker sig efter all övervikt som varit men så skönt med massage om kvällarna..   


Kitty har varit en liten nervboll de senaste dagarna det märks när matte inte har haft tiden som hon skulle ha behövt. Men måste ta tag i kragen om hennes träning. Vilja fungerar det bra med förrutom att fröken gnäller så fort jag skall lämna henne och att jag finns inte nära henne.. Hmmm.. ja ja mamma gris kanske en aning.

Utställningarna med vilja är bestämmt framåt så det blir en del att åka på.

Men bara roligt roligt..  

Idag har jag bakat bullar och gjort en del annat som var ett måste och sen haft en bra dag med jobbet..

Nu sitter jag och tänker på refrängen till sängen och krama min sambo och kudde för att orka upp tidigt imorgon..


Massor med kramar till alla vänner!


Och till mina barn: Mamma Älskar er  

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min ...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Ovido - Quiz & Flashcards