Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Härlig Måndag Morgon= INTE

Av Katja - 7 mars 2011 07:57

Ja sitter här med mitt kaffe och tänker skriva lite blogg innan jag skall åka till jobbet..Vad jag hatar måndag morgonen. Man är ju inte människa och så skall man sitta och vänta en stund att köerna skall släppa innan  man skall iväg till jobbet. Yeiiii för mig.. Tur att man har en kort arbetsdag idag. Ledig imorgon yeiiii.. Imorgon har jag tandläkare med Lilla simon.

Hur har det varit då..Jo ganska så bra med allting. Saker och ting får en helt annan perspektiv när man har börjat ställa kravpå sig själv som jag gjorde innan min Gbp operation. Dom flesta kraven har jag uppfyllt och sett till att de blivit checkade. Men jag har en del kvar och det skall bli så skönt när det är gjort.

Till helgen nu så var bästa Broman här och vi tog en massa bilder..Kul kul..blev en del galna bilder men det är så det skall vara helt galet och roligt med vänskap. Då mår man som bäst.

Det stora barnet ser jag inte så mycket av då han har hittat sin trygghet hos flickvännen sofie. Så himla skönt att se att de mår bra och har det bra på alla vis. Tom Kitty fick åka hem till sofie och vara där över en dag då Sofie skall börja på Rally lydnad med Kitty..Så roligt.

Fast igår när Kitty kom hem så hade hon så himla ont i höften så fick massera och sträcka på tjejen. Antar att hon har fått springa o leka som en vilde. Trött var hon när hon kom hem.

Och Lilla Vilja har väntat o väntat på sin Kitty hemma och varit en ANING RASTLÖS utan sin stora björn Kitty.

Lite träning med Vilja blir det idag att stå och gå i utställningskoppel. Men som sagt hon sköter sig kanon bra.

Jahaja och så har jag fått min Iphone4 jisses vilken makapär att hålla på med. Kan bara säga att trivdes med min samsung Galaxy bättre. Denna tel är för kontors nissar eller för de som lever med sina tel dygnet runt.

Men lär väl mig den med hehe..

Idag kommer min så efterlängtade vän Nettan på fika efter jobbet. Gissa om jag saknat henne. Tur att jaghar dessa vänner för utan dem vore jag ganska så eländig.

Usch nu har man ätit sin frukost och jag mår illa..Vad jag hatar detta efter som varit efter op.

Nu skall jag förbreda mig för att åka jobba.. Alla ni får ha en bra måndag och resten av veckan..


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min ...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Ovido - Quiz & Flashcards