Alla inlägg den 13 december 2011

Av Katja - 13 december 2011 20:26

Yeiiii Nu har man varit på Stora stockholm och Ställt hundarna. Och det gick jätte bra och vi hade en kanon bra dag allihopa..


Vilja som jag har tränat nästan hela hösten Blev Junior 3:a i tik klassen med Ck =)

Keke fick excelent på Öppenklassen för hanar

Och Tindra fick Vg i Unghundsklassen för tikar..

Kirock´s Uppfödarklass kom 2:a med Hp

Så himla roligt och kul. Nu ser jag fram emot nästa år med tjejerna.

Snart är det dags för våran resa och just nu i skrivandes stund så har jag bara en hund hemma och det är Lilla Tyra.

Vilja har åkt till mamma och Tindra är hos Kimmo och sofie.

Så lille fröken får vara lite själv ochså utan sällskap och sin flock.

Usch ingen kul detta med förkylning och ont i kroppen men men bara vara glad och stå på sig..

 

Vilja och Jag!

 

Kekkonen och Jag!

   

Ida och Tindra!

 

Uppfödargruppen Kirock´s Kennel 2:a Med Hp


Tack alla ni som var på Utställningen och gjorde denna helg till en trevlig helg med underbar sällskap!


Usch kommer kännas jätte jobbigt att vara utan hundarna =(


Men önskar er alla en riktigt God Jul och Gott Nytt År!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards