Alla inlägg den 27 december 2011

Av Katja - 27 december 2011 11:43

Det har varit en bra vecka med massor att Göra. Julen är överstökad och vi gjorde en massa Julmat och de vart riktigt Goda. Leverlådan och Kålrotslådan som kommer från finland urspungligen. Men de var riktigt goda och vi lyckades så bra för att vara första gången.  

Synd bara att Mario har legat sjuk och haft halsfluss men som tur så har ingen annan blivit smittad. Julafton var jätte mysig och Markus fick fungera som Jultomte för Emanuels Skull.

 

Har även varit och ridit med Vikke en del och varit riktigt roligt. Ganska kolosala hästar att rida på och vilken fart det varit på dessa hubertus hästar. Den 31 dec skall jag åka med på en hubertus jakt och fotografera en hel del när de tävlar och skall bli riktigt roligt med att se 30 hundar i täten och alla dessa hästar.

Idag skall jag rida några hästar i manegen som behöver motioneras lite och sen skall vikke ha hopp lektion som jag skall fota lite.

Imorgon blir det att fotografera vikke och deras hundskola då de har träning för hundar som är rädda för fyrverkeri. Även den holländska tv:n kommer dit och filmar och jag får rätten till att fota. Riktigt kul grej att få vara med om.

Har även haft några foto stunder och fler blir det. Skall ta några sstudio bilder och även hästbilder =)

Idag skall vi åka till Holland och handla lite och så innan stallet..

 

Det enda som känns en del är barnen för saknar dem så nåt otroligt mycket och mina hundar..

Önskar er alla en underbar vecka!


Puss och Kram !!

Ovido - Quiz & Flashcards