Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Katja - 13 januari 2012 14:03

Så är det fredag den 13..Nåjaa inte vara skeptisk av sig. Det händer faktist bra saker ochså..Äntligen skall jag på arbetsintervju på Måndag.Och som det ser ut nu så kommer jag få detta jobb. Så så så Glad..Äntligen får jag jobba med det jag velat länge.

Så saker och ing faller på sin rätta plats äntligen.

Har ju hunnit planera in en hel del framåt och det innebär en del resor med hundar och med mina barn och sambon ochså.

Sen känns det ganska härligt att vi kommer ha närmar till Totte ochså om ett tag.

Vem vet vad som väntar oss till våren med hästar och allt. Just nu så njuter jag bara av att det äntligen lossnar lite i det som jag väntat på.

Sen har det fungerat kanon bra med Tyra och llite ensam träning med henne och tuffa på sig och fått visa henne vem som bestämmer och hur vi skall anpassa oss till andra människor. Riktigt bra träning med henne.

Tindra och Vilja har fått vara lite några dagar och bara busat omkring. Att bara vara.. Ganska skönt för deras skull..

Nästa vecka skall jag hämta trimbordet som jag beställt och skall sätta ihop en vecko schema som vi skall följa med hundarna och träna. Vi är några stycken som kommer hjälpas åt med ringträning osv. Kommer att vara ute i Botkyrka med hundarna och även här i Ösmo. Vid dåliga väder så har vi tillgång till Lokal och även ridhus. Kanon bra. Känns ganska bra att kunna ha detta intresse med mina vänner och kunna dela på intresset.

Så om du är intresserad av att följa med oss på ringträning osv så hör gärna av dig. Desto fler vi är desto roligare. Så fikar vi efteråt tillsammans..


Och så märker man att åren rullar på. Min Lille Simon fyller 12 år. Så nu barkar det mot tonåren för honom. Lille Prinsen.

Så imorgon på lördag skall vi fira honom med lite tårta osv.

Sen har jag en fotografering i helgen. Fast vissa dagar känns fotografering lite OFF hittar inte riktigt inspirationen till den. Men den kommer och går.

Sitter och tittar ut och ser att det snöar..Bara älskar det och vill ha massor av snö. Pulka backe hägrar ganska mycket att få ta bilder och så klart busa och åka lite. Men så mycket snö tror jag inte på..

Till sist så önskar jag att min vän Linda blir bra och får komma hem från sjukhuset. Du finns i mina tankar gumman..


Till er andra:



TREVLIG HELG!


 

Ovido - Quiz & Flashcards