Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Katja - 18 juni 2010 13:44

65 Dygn och en orolig natt till   

Inatt så fick jag kliva upp vid tre då Kitty var jätte orolig och tyckte att vi ska gå ner. Så det blev inte många timmars sömn inatt. Men som sagt så är det med väntans tider.

Idag så är Kitty mer ledsen än vanligt och vill inte ens äta sin mat. Hon tyckte inte om att behöva gå runt huset men tyckte att hon behöver röra på sig lite.

Jag ser hur livat valparna har det i hennes mage och hon blir bara ledsen och orkar inte ens säga ifrån genom att putta på magen. Så nu har jag suttit med henne några timmar och masserat hennes mage och hon har tyckt att det är jätte skönt. Hon ligger i sin låda och bäddar lite. Men jag någonstans så tror jag att hon har ont men det vill inte starta riktigt. Känns att tiden går jätte sakta och det händer inget och jag bara tjatar. Tempen ligger på ca 37,5. Den har vandrat lite upp och ner men som sagt de kommer när de är redo och när Kitty är redo för detta. Bara Matte som  är så himla nojig. Idag har jag druckit en hel del kaffe vilket jag borde inte inte dricka för min egen mages skull..  

Alla barnen hemma tycker att det är jobbigt att de får inte vara så mycket med Kitty men jag anser att hon behöver sin lugn och ro. Jag hoppas verkligen att valparna kommer innan söndag så Ida får se dem innan hon åker till Finland. För hon skall till min kusin och hans fru som har Dvärgpincher kennel där Ida skall vara 5 veckor och få hjälpa till med Deras hundar och få gå Junior handling i Finland.Kanon kul..

Så nu får ni alla hålla tummarna att Kitty får sina valpar ikväll eller inatt..

Vem vet i alla bröllops yra så får hon valparna samma dag som Victoria gifter sig  

Så håll tummarna nu!


Puss och Kram

Kitty och Katja 

   

Bebis mage 7 veckor på bilden!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards