Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Katja - 20 juni 2010 19:25

67 Dygn och jag har en jätte trött hund  

Just nu så ligger Kitty brevid mig och andas jätte fort och häftigt. Jag antar att hon har en aning ont men hon är så himla duktig och gnäller inte. Utan hon finner sig i läget som den är. Jag hoppas jag menar verkligen hoppas att det hämder något inatt så vi kan börja med andra natt vaket med valparna och kitty får återgå till lite mer normala midjemått då denna mage har varit så tung för henne att bära. Idag har tempen varit ca 37,2 så den är på gång men som sagt det kan ta sin tid detta. Idag har hon inte ätit ordentligt mer än av det goda on fått av mig eller husse.

Så vi sitter på våran campus här på baksidan. Kitty har fått en egen fläkt så det ska inte kännas så himla varmt.  

Vi har gått en promenad idag som varit lite längre för att se om det kan hjälpa lite.

Skall ta tempen på henne snart igen men det känns som den är onödig och man blir bara stressad av den själv och nojig. Så mer eller mindre så ska jag nog bara luta mig bakåt och vänta på bebisarna. Tids nog får jag goosa med dem..


Puss och Kram

Kitty och Katja   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards