Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Katja - 19 juni 2010 12:34

66 Dygn och inga bebisar idag heller   

Om det nu är så att det har tagit på första parningen är det 66 dygn men har det tagit på andra parningen så är det dygn 61. Men tösens mjölk har satt igång och hennes morgon temp var 37 grader. Men jag litar inte på denna temp kurva. Nu har jag sett till att han hon skall hålla sig i lådanmesta dels av sin tid. Men att hon får komma ut och kissa och göra sina behov. Det är nog dags att Hon varvar ner lite och finner sin plats i lådan..Det är ganska mysigt med våran campus här på baksidan.. Jag sitter med min lapptopp och kaffe och sambon ochså just nu.  Kitty ligger i sin låda och är ganska orolig av sig. Försöker sova men det är inte bra det heller. Jag ska försöka ta en promenad med henne om ett tag och se om det kanske hjälper lite att tösen får annat att tänka på. Men som sagt det är inte lätt att vara gravid.. Usch jag vill bara att hon skall slippa sin stora mage som jag ser är till besvär för henne.

Hela natten har hon vandrat och varit orolig. Hon puffar på sin mage och alar om för bebisarna sluta men det är väl ganska nära nu för dem att komma ut.   

Återkommer senare idag!

Puss och kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards