Alla inlägg den 1 december 2010

Av Katja - 1 december 2010 15:06

Ja det är nu man skall ha dåligt samvete för att man inte har uppdaterat sin blogg.. Jag som trodde att jag skulle vara jätte duktig på det och fixa det.

Men jag tror nog att detta med modifast och min operation har tagit lite på krafterna på mig. Man blir ganska trött och orkar inte sitta på samma vid datan och skriva.

Men nu är det inte många dagar kvar så skall jag träffa Narkos läkaren och på måndag den 6 december skall jag ligga på operationsbordet..

Sen är det på väg mot ett nytt liv.

men det har börjat ganska bra. - 6 kilo visade vågen..så från 110 till 104 på en och halv vecka ganska bra. så hoppas på att slippa det tre siffriga snart..

startvikten från början

14 Oktober 2010- 112kg

26 November 2010 - 106 kg

1 December 2010 - 104 kg

 Så man är ganska glad..


Sen så har Kitty fått träffa två stycken av sina valpar Doris och Kokos.. Jisses va roligt det var att se dem att busa ute i snön.. Att de kan bli så olika men ändå lika. Doris är en kopia av sin mamma varav KOkos e mer som sin pappa Benson. Måste ordna ihop en valp träff till våren eller så..

  Måste undersöka Doris   Doris   Bus med Mamma


Det var en härlig dag att träffa Doris och Kristin och Jonas..


Lilla Vilja var med men det är knappt så hon kan stå på sina tassar då det är så kallt. Så matte måste köpa jaktsalva för att hålla tassarna i godskick under vintern..

  Fröken Vilja


Ni får ha det bäst alla vänner!!

Och vissa tyvär så ser man mer sällan men så är det ibland!!!

 


Ovido - Quiz & Flashcards