Alla inlägg den 22 december 2010

Av Katja - 22 december 2010 23:38

Så där ja..Vilken dag det var igår..Huganes..

Ja ibland så behöver man få vädra och då får man hoppas på att de som är nära en förstår och tycker inte bara jävlä kärring ..

Idag har det varit en bättre dag då jag varit iväg med Sambon och handlat Julklappar till Barnen och så.. Jisses vilken stress det är i affärerna och imorgon skall man göra de sista minuten klapparna och det sista o handla till Julmaten..

Det skall bli kul att äta på Julafton då barnen skall vara med mig vid  Jul..Känns så himla bra..

Det är nästan så att jag måste schema lägga min dag imorgon och på lördag så att man håller sig på ytan. Men på Julafton på Kvällen skall jag bara lägga fötterna på bordet och slappa o se när barnen öppnar sina Julklappar och så.. Det finns en del under granen..

Tom Vilja och Kitty kommer att få julklappar att öppna..

Imorgon skall jag göra Julmaten och så. Tomi och Mia skall komma och hjälpa till ochså.. En ganska mysig dag innan julafton när alla hjälper till..

Jag hoppas på att alla mina vänner och släkt får en jätte fin Jul och att alla får må bra!!!


God Jul på er alla där ute!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards