Alla inlägg den 15 december 2010

Av Katja - 15 december 2010 21:40

Fy fan för alla soppor och yougurt..Men kämpar på.. Agrafferna börjar klia som attan men på måndag skall de bort..

Men känns bra att allting gått bra hittils..

Men jag förstår inte hur vissa människor kan ta fel på allting som man skriver om och tänker och tycker. Jag anser att för första gången så känns mina barn stabila sens jag separerade från deras pappa och det känns jätte bra att kunna ge dem den tryggheten..

Men att det finns alltid de som är bittra och eländiga..

Just nu så vill jag bara kunna må bra och vara med mina barn och se till att de skall få börja må riktigt bra och att kunna hålla på med hundarna och så..

Sen nu i Januari kommer min vän Linda hit.. Helt underbart..

Det kommer bli skojigt..

Sen skall jag träffa min vän Cilla nån dag.. Weiii.. Börjar hända saker och livet rullar på i sin takt..

Känns så bra...


Fånga dagen =)


 

Ovido - Quiz & Flashcards