Alla inlägg den 13 december 2010

Av Katja - 13 december 2010 21:47

                                God Jul Önskar Katja Med Familj


 

Av Katja - 13 december 2010 18:09

Så där ja.. Nu har det gått en vecka sens jag opererades för Gbp..Och jag mår ganska bra efter allt som varit.

Men jag får inte så himla mycket mat i mig som man borde utan det tar emot. Men jag märker att om jag inte äter så blir jag en aning svag på engång..Ingen bra alls det inte..

Men vågen visar 103 kg nu så snart är tre siffrigt ett minne blott..

Har kommit underfund med att ingen ide att sitta bara utan det är bara ut och gå och röra på sig..Då mår man som bäst och det har blivit en del promenader och träna hundar..

Just nu så älskar jag mina hundar för att de ger mig sån energi att gå ut med dom..

Vilja fryser en hel del så henne kan man bara ta med på korta promenader men Kitty hon älskar ju snön så..

Till helgen blir det hundutställning..Stora stockholm..

Längtar som attan redan..

Idag kom sambon hem med enmassa smycken weiii rena rama julafton för mig och sofie och sortera allt..men fick en hel del smycken eller accesoarer som man kallar det för..kanske mankan börja klä sig lite bättre hahah neee trivs med mina mjukis byxor ganska bra =)

Idag har jag bytt plåstret på agrafferna..kändes jätte skönt att kunna göra det..Den tjugonde skall jag ta bort agrafferna..

Jisses de var 15 stycken..

Nu e det tv dags..


Ha en bra kväll alla !!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards