Alla inlägg den 5 december 2010

Av Katja - 5 december 2010 14:39

Usch säger jag bara för detta..Min nervositet inför morgon dagen är hemsk..Mår så himla illa hela tiden så vet inte vart jag skall ta vägen snart..Och nu känns även Modifast så vidrigt. Menhar försökt att kämpa in i det sista med den. Men att vara så här nervös är ingen roligt.. Har så ont i huvudet och axlarna känns helt låsta. Och sen idag så skall man duscha i äckel medel och imorgon bitti.  

För imorgon är det dags att åka till sjukhuset och bli opererad. Usch tåtarna sitter inte långt ifrån just nu.. Är så rädd för narkosen så det känns nästan som att jag vill ge upp detta men jag ska Fan klara av det..Jag ska..

I fredags träffade jag Narkos läkaren och det gick ganska bra.

Träffade även sjuksystern som vägde mig och mätte magomfånget på mig..

Så vågen visade 105 kg..så stola leendet för det..  

Första målet är nådd..

Nästa delmål är 100kg..

Så kommer nog att skriva lite från sjukhuset lite hur det har gått =)


Ha det bra alla!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards