Alla inlägg den 4 november 2010

Av Katja - 4 november 2010 00:15

Idag har det varit en riktig berg och dalbana. Och massor med tankar har flygit genom huvudet på mig.

Idag fanns det ingen fotfäste riktigt för nånting och min magkänsla var riktigt orolig idag.

Idag har jag tvekat till denn aoperation då det är en del röra runt men det är inget jag klarar av. Det mesta har handlat om barnen och hur de mår och så och hur påverkade de blir om olika saker.

Idag har ändå varit en ganska rörig dag men rolig då jag varit till Ikea 2 gånger idag. Åkte dit med Carro, sofie och Ellinor. Varav när vi kommer dit så har jag glömt min plånbok hemma. Ja just ja. det var bara åka 10 mil igen för att hämta den. Ellinor och Carro stannade kvar på Ikea varav sofie och jag åkte för att hämta plånboken. Jisses det vart ju en stormig väg att åka på 73 an. Det blåste och regnade på det mest grön jävligaste sättet. Suck jaa..

Men någostans under denna bil färd idag så lärde jag känna sofie på ett helt annat sätt en tidigare. Vilket betydde jätte mycket för mig och jag tror även för henne.

Idag har alla positiva ord och mess och tankar från mina vänner betytt så himla mycket för mig. Och jag är så himla glad att jag har er i mitt liv. Jag behöver inte nämna vilka det är utan dessa vänner vet i sitt hjärta vilka det är.

Jag önskar ibland att saker vore annorlunda än de är men ibland så är ödet redan bestämmt för oss hur det skall vara.

Och att livet testar oss så länge vi lever.

Idag har det absolut varit en riktig blandning av känslor och varit så förvirrande att man vill bara vara en struts..

Och så här vill jag inte ha det.


Positivt idag var när min vän ringde och talade om att hon snart skall flytta nära mig vart jag så glad så glad.

Och att en annan vän till mig börjar må bättre gör att jag kan le en aning.

Nu är det bara 4 dagar kvar sen åker jag på en behölig resa till finland och skall hämta våran nya familje medlem i finland.. Lilla Vilja <3

Jag hoppas att morgon dagen blir bättre utan några problem eller överaskningar..

Men jag är glad att mina barn är alla här hemma och sover lugnt då det vart turbulent tidigare..


Sov gott alla!


Tack till Christel som gjort en ny batch till mig !!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards