Alla inlägg den 6 november 2010

Av Katja - 6 november 2010 23:45

Usch va tiden går fort.

Känns lite skrämmande faktist. Men ändå ganska okej. Kollade upp hur de gör när man är jätte rädd för narkosen och bli sövd.

Ha ha jisses skall få en trevlig coctail innan så jag blir lite lugnare och att jag skule få träffa narkos läkaren 3 dagar innan så skulle jag få några tabletter som jag skall ta två dagar innan så är jag lugnare och behöver inte känns rädsla. Så vilka grejer det finns    

Så man känner sig lite tryggare med den vetskapen. Och så nu är det dags att börja promenera eller simma inna det är dags för operation. Och att börja lära sig att dricka vatten 2 liter om dagarna. Lyckas ganska bra med att dricka med bubblor i men skall ävcen ge mig på vanligt utan bubblor.

Idag har jag varit hund vakt till Nala tösen och det har fungerat jätte bra med henne när hennes matte är på korv fest. Men jisses vad vi skrattade när hon såg en golden retriwer på tv. Hon ville leka med den och satt och spanande på den framför men när den andra hunden sprang till vänster och försvann från bilden så sprang nala till vänster ochså och kollade bakom tv:n ochundrade vart hunden tog vägen så började nala pipa efter den jösses vad jag skrattade. Samma sak var när kimmo gömde sig bakom soffan så förstog inte Nala vart han tog vägen. Kul hund hehe..


Nu är det nog dags för kudden tror jag.. Klockan mycket och jag har lite att göra imorgon ..


Men ha det bäst alla!


Carpe Diem  

 

Ovido - Quiz & Flashcards