Alla inlägg den 22 november 2010

Av Katja - 22 november 2010 21:58

Nu har Vilja fått även träffa Benson och det var ju så underbart att se dem..Benson är här just nu och skall tränas inför Utställningen i december. Så lite bad på honom imorgon och ring träning och att ställa blir det..

Och Lilla Vilja är så tuff av sig på alla vis. Det fungerar så himla bra med henne förrutom att man gärna vill bajsa bakom byrån osv men man har kommit på hennes ritualer nästan så att man hinner ta ut henne. Jätte duktig på att gå i koppel nu och trippar på jätte fint gör hon..  



Ja just ja det har jag inte heller skrivit om heller att vilja har badat första gången här ochså. Och nu har vi beställt även papprerna för att registrera henne i Skk..


 



 


Vilka underbara hundar man kan ha i familjen!


Puss och kram till alla!



 

Av Katja - 22 november 2010 21:49

Så nu var första dagen med flyt avklarad..Och det blev med smaken Kaffe..

Det har varit helt okej idag men det kändes ganska tungt när resten av familjen satt och åt middag, men det är bara bita ihop och låtsas om annat.

Imorgon skall jag testa att laga maten men flytta mig till ett annat rum medans familjen äter.

Nu har jag köpt upp mig på modifast så jag klarar mig. Men kaffe är den som jag kommer att använda av. Vanilj var inte den som jag skulle föreslå. Banan skall jag testa på Onsdag. Hallon ger jag mig inte in på då jag inte e så förtjust i hallon annars heller. Chocklad testar jag imorgon.

Men som sagt detta kommer bli tufft men ska klara av den och gå ur detta med bravur inför operationen. Men jag känner att tugg motståndet vill man ha. Så imorgon blir det att ringa dietisten hur man skall göra och jag vill veta om jag får dricka kolsyrat vatten..För annars går det illa för mig..

Jahaja vid  senare tillfälle kommer jag skriva om Kilona hehe men inte just nu.

Sen blir det att kolla upp badkort till badhuset och ev gym hur mycket det kostar.

Tur att jag fick råd idag av Jessica hur jag skall göra under flyt perioden och det var att börja äta med tesked inför efter op.

Och att man tuggar vatten redan nu. Jösses kommer ju se galet ut ju. Men vad gör man inte för att må bra. Men det kommer bli tuft ett tag men men..

Detta var allt för idag!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards