Alla inlägg den 18 november 2010

Av Katja - 18 november 2010 21:59

Hur tokigt kan det bli under en dag. Idag har jag fått skratta en hel del och det kändes jätte bra att få göra det.. Tur att det finns sådana personer som får en att må bra om det så är för stunden.

Usch nu är det tre dagar kvar för att börja med flyt.. Och tror ni att jag vart motiverad att ta och testa en påse idag. Nej det blev inget. Bara tanken jaa den får mig att må illa.

Men jag ska testa det imorgon.. Tur att man får godare mat på lördag.

Imorgon skall jag göra en hel del under dagen. Men mesta dels skall jag se till att fixa det mesta inför de kommande veckorna.

Usch har varnat alla här hemma att kommer vara en humör kärring nog.

Jag ska nog gömma mig om dagarna för att inte andra skall bli drabbade. Det värsta som kommer vara är att laga maten till de andra men jag ska nog se till att de får nog laga den själva men finns till hands..

Idag gjorde jag två stycken mössor klara till tjejena. Så nu är det lille sonens tur att få en mössa stickad till han. Men det får vänta några dagar för har gett mig in på att sticka en tröja till lilla Vilja. Sen hur den blir är en annan femma. Men testar allafall..

Imorgon är det upp med tuppen för att köra Lille simon till skolan och sen på em hämta han och Johanna.

Sen blir det att fundera hur man skall få det mesta fungera praktist här hemma med rummen. Men det ordnar sig nog det med.

Idag vid middagen så höll man på att få stans skratt anfall av alla diskutioner vi hade. Men mesta dels så handlade det om olämpliga saker vid matbordet men va fan..Skratta får man ...

Sitter här och funderar över om jag skall ta en sväng till frisören imorgon och klippa mig ochså. Ser ju ut som en skogstroll.. Men men kanske ska vänta med det ochså.

Och ta det nästa vecka istället..

Nu blir det en bild på mina söta tjejer om hur de sover om dagarna..

 

Ha en bra kväll alla!


Natti natt!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards