Alla inlägg den 5 november 2010

Av Katja - 5 november 2010 23:15

Märker om dagarna att jag är inte okej. Mitt humör svänger för mycket men märker även att andras humör är inte tipp topp heller. Usch hatar att bli så ledsen och arg hela tiden. Snart har jag ingen som vill vara närheten av mig. Hmm kanske är jag en Pms kossa eller nåt.

Idag så var jag med mamma till Veterinären med hundarna för att de skulle få träffa tandläkaren . Japp det blev att söva ner killarna och ta bort tand sten som de hadde.

Men vad gör inte jag på morgonen innan jag åker med mamma. dricker bara en kopp kaffe och sen iväg till stallet för att ta ut hästarna.  Ja sen var det bara åka hem igen för att byta om kläderna och åka iväg igen till mamma men här i mellan glömmer jag borta att jag skall kanske äta något men nej. Så jag mår illa istället hela dagen. Och är på sånt dåligt humör när jag mår illa. Ja allting verkar inte fungera som det ska hos mig just nu.

Men när ska jag ta itu med att lära mig att äta en aning bättre för att det skall fungera sen när jag gjort min operation.

Har fortfarande inte prövat mina modifast prov påsar men tänkte kanske testa dem när jag kommer hem från finland.Yei yei säger man ja hehe..

 

Usch vad jag är trött just nu.. En kudde vore inte helt fel just nu. Men snart skall jag gå krama om kudden..

Idag åkte Lili hem med sin matte.. Den lille tösen är för söt =)


Godnatt alla!!



 

Ovido - Quiz & Flashcards