Alla inlägg den 14 november 2010

Av Katja - 14 november 2010 22:17

Usch ja..

Nu börjar det springa iväg fort här med tiden.. Nu är det bara en vecka kvar av att jag får äta sen är det Modifast som gäller i 2 veckor.. Usch ja hur ska man klara av det då jag fått höra att det smakar illa..

Men jag ska banne mig klara av det. På lördag skall vi äta på mongoliska. Mums.. Sen tar det ett bra tag igen innan man kan äta kanske kina mat och så om ens man kommer kunna äta det igen =)

Idag så sitter jag med en huvudvärk som inte vill släppa men får ringa läkare för ena örat spökar igen  =( Har knappt hörsel i den =(

Så en vecka med mat sen blir det shake och en Pms brud i 2 veckor suck suck...


 

Av Katja - 14 november 2010 22:11

Vad glad jag blir varje gång jag får mail med Bilder från valp ägarna. Denna gång var det från Doris ägare som det kom bilder ifrån. Doris och hennes matte har börjat på Lydnad och det går bra för dem. Doris har även fått erfara sin första snö för första gången och det blev kärlek till snön.

Önskar Doris och ägarna Lycka till!! Här en liten bild Bomb från Doris..

             

De Lyckliga ägarna till Doris!

 

Ovido - Quiz & Flashcards