Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Jävla snö Kaos

Av Katja - 16 december 2010 14:32

Antingen så gillar man snö eller så gör man inte det..Och Idag tycker jag inte om snö..Usch ingen kul när det blir sådan här kaos.. Jag ser knappt ut från mitt fönster för det bara pyr ner med snö..

Och vädergudarna hotar att det skall vara sånt här väder ända fram till Julafton..Suck säger jag bara..

Nu är det bara några dagar kvar så är det dags för utställning. Vad jag vill komma dit och ta bilder på alla hundar och även utföra mitt utställande med Kekkonen..

Har suttit och kollat runt lite redan på olika utställningar inför nästa år. Och med Vilja så blir det en hel del för att få utställningsmiljön att fungera och att hon tycker att det skall vara roligt med utställningar. I januari skall ja få mitt trimbord. Så det blir helt annat att träna med stabilt underlag för Vilja.

Idag blir det en hemma dag..Fast stallet har jag varit till redan och tagit ut hästarna med Sofie som var gullig och åkte med och mockade till Saela tösen.. Usch vad jag saknar att rida..

Sen vart jag och sofie iväg och fixade present till Ida som fyllde år igår..Hela 14 år jisses en fjortis i huset haha..Gissa om detta år kommer bli roligt..

Det som känns bra är att Simon har börjat sin nya klass idag..Och varit i skolan hela dagen. Och fick brev hem att det har gått jätte bra för han och de tycker att han är en jätte rolig och mysig kille..Kul att få höra.. Och känns bra att han fick börja innan januari så han fått träffa alla elever och Lärare..

Hmm funderar på om jag skall åka till nynäs och fixa lite garn så jag kan sticka lite mer..

Och till apoteket för att köpa nya lappar till att skydda op såren då jag får irritation av tejpen..och en av såren ser lite infekterad ut.. Ingen bra =(


Ha en trevlig snö stormsdag Idag!!!!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min ...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Ovido - Quiz & Flashcards