Direktlänk till inlägg 22 november 2010

1 a dagen

Av Katja - 22 november 2010 21:49

Så nu var första dagen med flyt avklarad..Och det blev med smaken Kaffe..

Det har varit helt okej idag men det kändes ganska tungt när resten av familjen satt och åt middag, men det är bara bita ihop och låtsas om annat.

Imorgon skall jag testa att laga maten men flytta mig till ett annat rum medans familjen äter.

Nu har jag köpt upp mig på modifast så jag klarar mig. Men kaffe är den som jag kommer att använda av. Vanilj var inte den som jag skulle föreslå. Banan skall jag testa på Onsdag. Hallon ger jag mig inte in på då jag inte e så förtjust i hallon annars heller. Chocklad testar jag imorgon.

Men som sagt detta kommer bli tufft men ska klara av den och gå ur detta med bravur inför operationen. Men jag känner att tugg motståndet vill man ha. Så imorgon blir det att ringa dietisten hur man skall göra och jag vill veta om jag får dricka kolsyrat vatten..För annars går det illa för mig..

Jahaja vid  senare tillfälle kommer jag skriva om Kilona hehe men inte just nu.

Sen blir det att kolla upp badkort till badhuset och ev gym hur mycket det kostar.

Tur att jag fick råd idag av Jessica hur jag skall göra under flyt perioden och det var att börja äta med tesked inför efter op.

Och att man tuggar vatten redan nu. Jösses kommer ju se galet ut ju. Men vad gör man inte för att må bra. Men det kommer bli tuft ett tag men men..

Detta var allt för idag!!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 14 november 2012 22:32

Ibland undrar jag om man kan ha ett blogg som denna och bara skriva rakt av vad man tänker men jag tror att det är inte helt okej utan att man får argsinta personer på sig och misstolkas inlägg och även det som jag skriver. Men kan man förstå som män...

Av Katja - 29 februari 2012 00:33

Snart kommer det komma nytt blogg som är lättare och mycket trevligare till utseendet. Denna Blogg kommer jag nog ha kvar men länkar den på den nya bloggen. Varför Nytt blog: Jo det har hänt en del senaste tiden och nya saker kommer att komma på min ...

Av Katja - 20 februari 2012 08:12

Tiden springer iväg då Lilla Tyra har blivit hela 6 månader gammal. Och mycket har hänt med henne. Alla mjölktänder byts ut och är så glad att inte behöva anlita tandläkare till henne som jag fick göra med Vilja. Men lite lekar med trasselsudd och my...

Av Katja - 15 februari 2012 11:33


Så nu har modeveckan varit och det har varit en tumult vecka för mig hemma med sjuka barn. På köpet så blir jag sjuk själv ochså och har feber och så ont i huvudet och snoret bara rinner som att öppna en kran. Jag har inte tid för detta då jag skul...

Av Katja - 9 februari 2012 20:21


Det har gått några år och du och jag har gått genom många helvetes hav. Det har varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Människor som velat illa och skada oss eller specifikt mig. De har velat att du skall gå ifrån de har försökt att sk...

Ovido - Quiz & Flashcards